+48 22 207 21 95 kontakt@eison.pl

Usługi

Wdrożenie OMNITRACKER Szybki start

Obecnie mało firm może sobie pozwolić na wdrożenia systemów ITSM lub IDM, które trwają rok i dłużej. Oczekiwane jest szybki sukces. Odpowiadamy na tę potrzebę i wychodzimy z ofertą wdrożenia „Szybki start”. Jeżeli masz już zgromadzone dane niezbędne do zasilenia systemu to całe wdrożenie będzie trwać tylko 10 dni.  Po 10 dniach będziesz mógł używać systemu według wbudowanych w niego zasad.  Jeżeli okaże się, że niektóre procesy wymagają zmian będziemy mogli to robić już po uruchomieniu produkcyjnym, nie zakłócając tego co działa. 

Wdrożenie OMNITRACKER Pełna kustomizacja

Jeżeli jesteś globalnym graczem lub też potrzebujesz systemu, który może zostać dostosowany do Twojego specyficznego biznesu oferujemy wdrożenie systemu z możliwością dostosowania wszystkich procesów. Zaczynany od przedstawienia tego co mamy z pudełka tj. owoców najlepszych doświadczeń zdobytych podczas realizacji wielu projektów.  Następnie wprowadzamy zmiany tam gdzie wymaga tego Twój biznes.

Rozwój i utrzymanie OMNITRACKER

Po zakończeniu wdrożenia realizujemy usługi konsultingowe w obszarze Omnitracker i systemów współpracujących tj. realizację zadań zlecanych przez Klienta:  tworzenie nowych aplikacji, rekonfiguracje, prace programistyczne, konsultacje, analizy, warsztaty, asysty i inne prace w obszarze ITSM i IDM. Zajmujemy się też administrowaniem i bieżącym utrzymaniem systemu OMNITRACKER.

Zapewnienie jakości ITSM i IDM

Celem usługi jest pomoc klientom w planowaniu, organizowaniu i wdrażaniu projektów ITSM (wewnętrznych lub realizowanych przez zewnętrzne firmy). Pomagamy klientowi sformułować zadania projektowe tak dokładnie, jak to możliwe, określić zakres pracy i zaplanować ich realizację, określić potrzebę zaangażowania określonych specjalistów, zidentyfikować i ocenić ryzyko projektu oraz zaproponować środki zaradcze. Na etapie wdrażania systemów ITSM i IDM pomagamy ocenić pod względem biznesowym i technologicznym dostarczane produkty prac.

Diagnostyka zarządzania IT

  • określanie aktualnego stanu zarządzania IT, ocena poziomu dojrzałości procesów zarządzania IT
  • Identyfikacja i ocena głównych zagrożeń związanych z obecnym stanem zarządzania IT
  • Określenie kolejności etapów (projektów, działań) dla rozwoju zarządzania IT

Rozwiń szczegóły

Wsparcie metodyczne

Usługa wsparcia metodologicznego ma na celu pomóc Klientowi w realizacji bieżących prac mających na celu rozwój procesów związanych z zarządzaniem IT.

Przez analogię do wsparcia technicznego usługa ta obejmuje ukierunkowane zaangażowanie specjalistów w rozwiązywanie problemów, w których klient wymaga zewnętrznego wsparcia. Jednak w przeciwieństwie do wsparcia technicznego wsparcie metodyczne nie wiąże się z rozwiązywaniem problemów technicznych, ale z rozwiązywaniem problemów organizacji pracy – planowania, dokumentacji, wykonania, monitorowania, oceny, doskonalenia.