net
10 LAT DOŚWIADCZENIA

W adaptacjach standardu ITIL i wdrożeniach systemów ITSM

blurred people walking in a modern hall
OMNITRACKER IDM

Zarządzanie uprawnieniami w Twojej firmie

Closeup Group Young Coworkers Together Discussing Creative Project During Work Process.Modern Friends Business Meeting Discussion Startup Concept Office.Female Hand Showing Laptop Screen.Blurred.
OMNITRACKER ITSM

System Service Desk: gotowy z pudełka lub perfekcyjnie dostosowany do potrzeb Twojej firmy!

O NAS

Jesteśmy ekspertami we wdrażaniu oprogramowania zgodnego z zasadami ITIL.

ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) to zbiór zasad i dobrych praktyk mających na celu poprawę funkcjonowania działów IT i firm IT. Oznacza to poprawę działania całej organizacji. Oferując wdrożenia naszych systemów helpdesk i service desk gwarantujemy zachowanie najlepszych praktyk ITIL. Pomożemy przy organizacji procesów zachodzących w firmie, co pozwoli skutecznie obniżyć koszty oraz zwiększyć niezawodność dostarczania usług.

Najważniejszymi zaletami wdrożenia procesów opartych na ITIL do Twojej firmy należą:

  •  Redukcja kosztów,
  • Optymalizacja pracy (produktywności) organizacji,
  • Uporządkowanie ról w przedsiębiorstwie,
  • Szybka reakcja na powstałe problemy i incydenty.

Nasza firma zajmuje się wdrożeniami od 10 lat. Dzięki temu zdobyliśmy ogromne doświadczenie oraz wiedzę praktyczną, która pomoże dostosować oprogramowanie do Twoich potrzeb. Jesteśmy doświadczoną grupą, która lubi wyzwania i potrafi sprawnie i dobrze wdrożyć system ITSM.

Dlaczego my?

Może się wydawać, że wystarczy zastosować „zbiór procedur” i samemu zaimplementować go u siebie. Jak zostało wyżej wspomniane ITIL to zbiór zasad, które należy wybrać w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, relacji między działami w firmie oraz poznać odpowiednie narzędzie, a co za tym idzie nie istnieją ogólne reguły, które można zastosować w każdej firmie. Nasz zespół składa się z doświadczonych ludzi, którzy chętnie pomogą utworzyć odpowiedni model doskonale odwzorowujący działanie w Twojej firmie.

Dokładna dokumentacja.

Na sam koniec wspominamy o ważnej rzeczy, o której zapomina lub pomija wiele firm czyli dokumentacja. Oprócz dokładnego opisu systemu ticketowego, który wprowadzamy (relacje między obiektami, procesy zachodzące w systemie podczas zgłaszania wniosków) przygotowujemy przystępne materiały w celu wprowadzenia Twoich pracowników do pracy z nowym środowiskiem. Precyzyjne instrukcje tekstowe, w których obrazki ilustrują każdy kolejny krok, który należy poczynić, aby podjąć określone działanie. Dodatkowo nagrywamy filmy instruktażowe oraz prowadzimy warsztaty szkoleniowe również online (w postaci webinaru).

Od 2008 roku pomagamy firmom usprawnić działanie ich działów IT poprzez wdrażanie przyjaznych w obsłudze systemów helpdesk

„Wdrożenie przeprowadzał zespół doświadczonych konsultantów. Stwierdzamy, że prace zostały wykonane profesjonalnie”

Renata Strauch Dyrektor Departamentu Wsparcia Użytkownika

"Firma Eison sp. z o. o. wykonała swoje prace z należytą starannością i w wyznaczonym terminie."

Gerd Peters Business Unit Director

" Jest wiele firm oferujących produkty ITSM. Waszą przewagą jest to, że wiedzieliście jak je wdrożyć."

Wojciech Ehrenfeld, Dyrektor Pionu IT Operations