net
10 LAT DOŚWIADCZENIA

W adaptacjach standardu ITIL i wdrożeniach systemów ITSM

blurred people walking in a modern hall
OMNITRACKER IDM

Zarządzanie uprawnieniami w Twojej firmie

Closeup Group Young Coworkers Together Discussing Creative Project During Work Process.Modern Friends Business Meeting Discussion Startup Concept Office.Female Hand Showing Laptop Screen.Blurred.
OMNITRACKER ITSM

System Service Desk: gotowy z pudełka lub perfekcyjnie dostosowany do potrzeb Twojej firmy!

Bank Gospodarstwa Krajowego

Wdrożenie procesów zarządzania usługami zgodnych z ITIL i wdrożenie systemu ITSM

  • Dostarczenia sprawdzonych w innych wdrożeniach modeli wdrażanych procesów,
  • Przeprowadzenia analizy środowiska IT Zamawiającego i identyfikacji luk dla wdrażanych procesów,
  • Dostarczenia i uruchomienia systemu ITSM wraz z niezbędnym oprogramowaniem dodatkowym,
  • Wytworzenia mechanizmów zasilania Bazy CMDB oraz zasilenia inicjalnego z plików płaskich,
  • Wdrożenia zaakceptowanych modeli procesów.
  • Dostarczenie dokumentacji,
  • Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników procesu,
  • Usługi gwarancyjne.
  • Zarządzanie konfiguracją wraz z Configuration Management Database (CMDB) (baza zarządzania konfiguracją CMDB), ,
  • Service Catalogue Management (Zarządzanie Katalogiem Usług),
  • Change Management (Zarządzanie zmianą),
  • Service Reporting (w zakresie wdrożonych procesów i funkcji).
  • Incident Management (Zarządzanie Incydentami),
  • Request Fulfilment (Realizacja wniosków),