


net
blurred people walking in a modern hall
Closeup Group Young Coworkers Together Discussing Creative Project During Work Process.Modern Friends Business Meeting Discussion Startup Concept Office.Female Hand Showing Laptop Screen.Blurred.
OMNITRACKER ITSM
System Service Desk: gotowy z pudełka lub perfekcyjnie dostosowany do potrzeb Twojej firmy!
Bank Gospodarstwa Krajowego
Wdrożenie procesów zarządzania usługami zgodnych z ITIL i wdrożenie systemu ITSM

- Dostarczenia sprawdzonych w innych wdrożeniach modeli wdrażanych procesów,
- Przeprowadzenia analizy środowiska IT Zamawiającego i identyfikacji luk dla wdrażanych procesów,
- Dostarczenia i uruchomienia systemu ITSM wraz z niezbędnym oprogramowaniem dodatkowym,
- Wytworzenia mechanizmów zasilania Bazy CMDB oraz zasilenia inicjalnego z plików płaskich,
- Wdrożenia zaakceptowanych modeli procesów.
- Dostarczenie dokumentacji,
- Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników procesu,
- Usługi gwarancyjne.
- Zarządzanie konfiguracją wraz z Configuration Management Database (CMDB) (baza zarządzania konfiguracją CMDB), ,
- Service Catalogue Management (Zarządzanie Katalogiem Usług),
- Change Management (Zarządzanie zmianą),
- Service Reporting (w zakresie wdrożonych procesów i funkcji).
- Incident Management (Zarządzanie Incydentami),
- Request Fulfilment (Realizacja wniosków),